Sider

20. mars 2009

Greetings fra hytta

Tusen takk for mange fine tips! Det er jo ikke noe å lure på!
Det blir lifter for hvert vindu. Det blir nok penest! Så nå er det bare å måle.

Jeg og Lucas reiste ut på hytta i ettermiddag. Var innom Elkjøp på veien og tok med oss en boks med Riks TV på, for vi har jo ikke hatt signaler siden mai i fjor. Og det er ganske greit å ha noe å se på. Min samboer hadde ikke noe tro på det der, men HA! Det er jo magisk! Nå sitter jeg altså på hytta med flere og BEDRE kanaler enn hva vi har hjemme! Hahahaha! Krystallklart bildet. Jeg er imponert! Det er Lucas også, for han elsker Disney Channel, noe vi ikke har hjemme. Så i skrivende stund ligger han i mitt nyheklede teppe, med potetgull og brus og virkelig koser seg. Det var ikke så dumt å dra på hytta allikevel.

Jeg bare elsker denne plassen. Så mye at jeg har gått med snø til over knæra med sekk på ryggen stappet med mat, sekk foran på magen med pcene (jepp 2 stk, jeg er en nørd og avhengig av jobben) oppi, og veske over skuldern. Bakken fra bilen og opp er skit bratt. Og ikke lettere å bestige med all snøen. I tillegg er det jo ikke vann her på vintern, kun om sommeren, så nå smelter jeg snø på komfyren for å kunne vaske opp og dra over gulvene i morgen.
Dette gjør jeg med GLEDE! Å våkne opp med sjøen som nærmeste nabo er best i verden, og jeg misunner de som bor sånn hele året. Takk gud for at jeg kan dra hit når jeg vil.

Her har jeg masse prosjekter fremover! Første i morgen er å bytte sofatrekk fra mørkblått til hvitt. Tror det blir lekkert med teppet mitt oppi.
Jeg har med kamera, og skal knipse en haug med bilder, så i morgen blir det faktisk innlegg MED bilder.

Ønsker dere en fortsatt god kveld! :-)

3 kommentarer:

aase sa...

Da sier jeg bare kos dere supermasse, så sjekker jeg innnom her imorgenkveld når vi er hjemme fra oslo!!

Virre sa...

Det så så koselig ut på hytta di. Blir nok supert med liftgardiner ja. Greit å kunne rulle ned om sola skinner rett på vinduet.

Kos dere på hytta i helga :)

Prinsesse Elin sa...

Hører ut som et fantastisk sted. Kos dere kjempemye. Masse helge klemmer fra Elin:O)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin