Sider

22. mars 2009

Hvit sofa!

Da er jeg hjemme igjen fra hytta. Hatt en kjempe fin helg, bare meg og junior.
Fikk skiftet trekket på sofaen, og det ble noe annet!! Ble veldig fint!

FØR:


ETTER:



Bordet skal også skiftes ut. Jeg kjøpte tre fine bord her for en liten stund siden, de må bare få litt hvit maling først. Jeg syns det ble mye finere. Lei blått...




Teppet gjorde seg også fargemessig.

Kveldsstemning:


Blir nok mye bedre når bordet kommer på plass også. Det er ikke veldig lekkert det som står der nå.
Ble ikke så mye utebilder denne gangen, det var ikke så mye å ta bildet av i grunn. Bare snø.
Stenen min fikk liksom ikke samme mening og sjarm i snøen:



Nå skal jeg prøve å sy liv til Jane Austen Tilda, Virre har prøvd å forklare meg. Skal se om jeg ble noe klokere. Tegningen i boken forvirrer meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal legge ermet på livet for at det skal bli riktig.. Argh!!
Virre, hvis du leser så kan det hende jeg må plage deg litt til! :-)

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

Randi sa...

Heia og velkommen heim!
So flott at du har kosa deg i helga!!
Å du,sofan din vart jammen fin da med kvitt trekk på!
Å sei når du får opp flor lette gardiner og...Ja her skal du virkleg kose deg i sommar..!Bra!
Vil ønske deg ei fin veke som kjem!Klem!

Jorid + NOE Blog sa...

Lekkert med hvit sofa :-D

Ha en flott kveld!

Klem Jorid

På landet sa...

Det ble bærre lekkert med nytt trekk, gøy å kunne bytte på.

Ha en fin kveld=)

Virre sa...

Så fint det ble etter forandringen :)

hehe...tror nok du klarer det jeg, viss ikke er det no bare å stikke innom så skal jeg prøve å forklare :)

Ha en fin mandag og god start på uken

Christine Louise sa...

kjempe fint ble det. Hvit ektorp er jo bare drømmen :)
Koselig hytte du har :)

Klem fra meg..

Anonym sa...

kjempefint med det nye trekket på:O)..MEN lurer på noe..dere som har slike trekk hvordan klarer dere og unngå at den minste flekk syns? :) må ha skinn jeg men syns hvite sofaer er pene da..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin