Sider

4. feb. 2010

Gave til meg selv!

I morgen har jeg bursdag. Og når man har bursdag, får man lov til å unne seg en fin gave!
Ikke sant???

Jeg spanderte på meg en Panini grill, for det har jeg ønsket meg lenge.
Og jeg kom over denne fiiine grillen på expert.no forrige dagen, og i dag kom den på posten.
Og den var virkelig verdt hvert eneste øre.
Ostesmørbrød på null komma niks! Junior ble knall glad. Det er noe av det beste han vet.
Jeg selv grillet biff i kveld, bare for å sjekke hvordan den var på kjøtt. Og det ble helt perfekt!
Super god biff på kort tid!
Gleder meg til å bruke den mer! Her er mulighetene mange!
Scampi, kamskjell, burgere, ja you name it! I morgen skal jeg grille Haloumi ost! DET er snask det!
Det fine her er at den kan brukes som kontakt grill og bord grill. Lokket justerer seg også etter hva du legger i den, slik at du får en jevn stekeflate oppe også.
Det følger med to sett plater, ett med riller (rillene er veeeeldig viktig!) og ett sett som er helt rett. Enkelt å bytte, og enkelt å rengjøre. Platene er nemlig også teflon belagte.
Vipper du lokket bakover, så har du fin bordgrill. Veldig fornøyd her asså!
Den er litt stor, men til gjengjeld er den faktisk ikke så ille å se på. Børstet stål hele veien. Jeg kommer til å la den stå fremme hele tiden.

Så, skal du ha deg en sånn grill kan jeg virkelig gå god for denne!

Kan kjøpes her!

Og sånn ser den ut:



Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin