Sider

29. jan. 2010

Et "Tasty" tips

Jeg som mange andre, elsker Epla! Og har du ikke vært innom der, så er det på høy tid nå!
Hos Epla kan man enkelt åpne butikk selv, om man har lyst til å selge det man lager.
Jeg vurderer selv å åpne hos de, ettersom jeg legger ned min egen butikk. Og har tid til å sy mer.

Jeg er daglig inne å titter der. Og kom over Tasty, som lager de kuleste små tallerkner med forskjellige retter på. De lager smykker, mansjettknapper, magnter, brosjer osv.
Og det ser skikkelig TASTY ut også!

Jeg har kjøpt kjøleskapsmagnet med ostekake på:



Eller hva med vaffel øredobber?




Smykketrenden nå er jo kaker og muffins og alt mulig rart fra mat verden! Så hvorfor ikke!
Jeg syns de var veldig morsomme!
Bildene er lånt fra Tasty sin butikk på Epla, som du kan finne her!

2 kommentarer:

aase sa...

Så koselig med litt kommentarer fra deg igjen!! Skjedd masse her siden jeg var på banen sist.

Lekkert spisebord, ingen tvil om det nei!!

Fornuftig å lytte til kroppen og skjønne sine begrensninger ja!!!

Kos deg i helgen. Nå skal jeg få deg inn på lista etter sletteulykken så er vi der igjen!!

Virre sa...

Teppet er etter mønster fra et Gjestal hefte Strikkedesign no.137

Tar du en titt her så finner du bilde av hele teppet jeg heklet forrige gang :)

http://virrevipp.blogspot.com/2008/04/baby.html

God helg :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin