Sider

26. jan. 2010

Skjulte skatter

I min iver etter å finne en stikk kontakt til julestjerna mi på kjøkkenet, fant jeg to fine mugger. De lå gjemt under under et rør (vanskelig å forklare) på toppen av kjøkkenskapene. Og der hadde de tydligvis ligget lenge. De var skikkelig ekle og møkkete.
Men etter en stund i varmt vann og zalo, kom det frem en helt skjønn mugge. Med nydelige farger, krakkelert i glaseringen, og passe slitt sjarm.

Jeg blir bare mer og mer forelsket i den.
Den er nummerert under, og merket Cauldon England.
Dette sier ikke meg noenting, men det er kanskje noen som har hørt om dette?
Vakker er den hvert fall. Den andre kommer det bilder av senere.




1 kommentar:

Lille Lavendel... sa...

Jeg vet desverre ikke, men nydelig var den uansett!
Heldige du skattefinner:))

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin