Sider

18. jan. 2010

Nytt år a gitt!

Lenge siden jeg har kommet med noe innlegg her på bloggen. Og grunnen til det er mange!
Etter noen runder i ringen med meg selv og de tildelte timene jeg har i døgnet, besluttet jeg å legge Belin butikken på is. Navn og domene beholdes, og så får vi se om det dukker opp noe annet spennende der etter hvert.

Det var fint lite motiverende å drive en type butikk som dette i lengden av flere grunner. Det er for mange der ute, det er enormt mye mer tidkrevende enn det jeg hadde trodd. Og den fortjener 100 % oppmerksomhet, om det skal gå bra. Jeg har full stilling ved siden av mitt vanlige yrke, samt alene med en 8-åring. Det tok kverken på tid og alt for meg.
Det skal jo være morsomt også, ikke bare en "pain in the butt" som det heter på norsk. Og det var det det ble tilslutt. Dessuten takket skuldre og armer for seg også, etter mer enn 12 timer foran pc'n hver dag. Ikke bra.
Men nå har jeg prøvd, det måtte jeg bare. For det er sånn jeg er skrudd sammen. MÅ gjøre det jeg setter for meg. Så jeg tar det siste halvannet året som nyttig lærdom, med masse gøy. Men slår også fast, at jeg er ikke skapt for butikkdrift, men heller som et type kreativt kaos. He he!

Så vi starter 2010 med helt blanke ark. Og det er FINT! Jeg har også flyttet siden sist. Og har enda ikke kommet skikkelig i orden. Det er en av grunnene til at jeg vil holde liv i bloggen. For nå har jeg jo fått et nytt "lerret" å dekorere, nemlig en 65 kvm stor leilighet i Oslo. Foreløpig bare leier jeg den, så det begrenser seg hva jeg gidder å gjøre av oppussing. Men desto mer moro egentlig, å skape et koselig hjem av det man har! Og det føler jeg kan være moro å blogge om. :-)
Håper noen vil fortsette å følge meg!
Og TUSEN, TUSEN takk til alle som har handlet hos Belin! Det var en fantastisk opplevelse som jeg ikke ville vært foruten!
Men nå gleder jeg meg skikkelig til å handle hos de flotte, flotte butikkene der ute! :-)

Ha en strålende dag!



Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin