Sider

12. juni 2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av Flower Power! :-)
Og det passet veldig bra nå. Ligger nemlig rett ut på sofaen og løper i skytteltrafikk mellom sofa og do... herlig timing med 4 timers kjøretur opp på fjellet i dag siden vi skal i bryllup i morgen. Så om noen har tips til å få stoppet djevelskapen, let me know!

Skal vi sjåååå:

♥ Hva er du opptatt av for tiden?
Altfor mye egentlig! Jeg er mest opptatt av å få alt til å gå rundt jeg. For det er neimen ikke lett. Jeg skulle hatt en klone..
♥ Hva har du på deg i dag?
Baggypants og en hettegenser. Sønnen min syns jeg så ut som en hiphoper i dag morges. He he!
♥ Hva skal du spise til middag?
Aner ikke! Vi skal på hotel i helgen. Så det blir vel et eller annet enkelt der. Før brølløpsmiddag i morgen.
♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Å ta bra bilder, kjøre formel 1, sy klær til meg selv og ikke bare til dukker, skyte, programmere. Å! Det er så mye jeg vil lære! Jeg elsker å lære!
♥ Hva hører du på akkurat nå?
Min bedre halvdel iTunes synger nå ut vakre toner fra Melody Gardot. Den står på random, neste låt er Zeromancer med Clone your lover. Litt av noen kontraster! Hi hi!
♥ Hvordan er ditt favorittvær?
Sol og blå himmel!! Litt bris. Bittelitt.
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Igjen, å få ting til å gå rundt. Å tenke i nye baner uten å måtte finne opp kruttet helt på nytt igjen.
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
Hun kjenner jeg ikke. Men hun har en veldig fin blogg, som må inn på "følgemedpålistenmin". Fin utfordring det her, blir man litt mer kjent med andre også.
♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden -
Som min utfordrer, så er jeg veldig svak for stenhus i Italia. Så det må bli et sånt, gjerne i Italia også. Jeg kunne lett ha bodd utenlands. Et skikkelig amerikansk hus med porch å greier hadde heller ikke vært å forakte.
♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
Tid og penger. Som resten av verden. Tid til å gjøre alt jeg har lyst til! Og penger til å bli ferdig med noen prosjekter på hytta. Og kunne tatt med junior på skikkelig badeferie i syden et sted.
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
Stress
♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?
Å hjelpes! Da ville jeg pakket en bag med bøker, tannbørsten, bikini og en sarong. Dratt rett tilbake til heaven on earth, Palolim Beach, Goa i India. Bodd i den lille hytta mi på stranda, og latt alt være for en stund! DET hadde vært noe det.
♥ Hvilket språk vil du lære?
Italiensk og fransk
♥ Hva ser du etter i en venn?
Lojalitet, humor! Viktig med humor, romslighet, stort hjerte, ærlighet og trygghet.
♥ Hvem vil du gjerne møte?
Al Pacino, my favorite man!
♥ Hva slags musikk liker du?
Er utrolig allsidig til min musiker fars store fortvilelse. He he! Har blitt flasket opp med Stones og Rock'n'roll. Og liker selvsagt det! Men hører på alt fra dance, til pop til heavymetal. Er stor fan av Duffy og hennes stil. Melody Gardot er ny favoritt. Røyksopp er dødskult! Linkin Park er tøft. Korn jobber jeg meget effektivt til. Dean Martin på terrassen med hvitvin til. Musikk er pulsåren i hverdagen min. Alt til sin tid!
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
En meget slitt og hullete jeans, og hettejakka mi fra Microsoft.
♥ Hva er drømmejobben?
Den har jeg vel egentlig. Men dersom jeg skulle bytte arena og gjøre det jeg vil mest, så må det være å kunne jobbe kreativt med vakre ting heletiden. Gjerne kombinert det med mat. Kreativ kafé.
♥ Har du noen favorittmodeller?
Nei
♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?
Stoffer!
♥ Beskriv stilen din?
Interiørstilen min er veldig blandet. Men slitt og gammelt kombinert med romantisk og landlig stil. Med litt moderne og praktiske innslag. Huset vårt er en skjønn forening av alt og på laaaangt nær der jeg vil ha det.
♥ Hva var det siste motebladet du leste?
Mote? Det leser jeg fint lite om egentlig.
♥ Den siste cd-en du kjøpte?
Oi, jeg kjøper alt av musikk på iTunes og det siste jeg kjøpte der var nok cd'n til Melody Gardot.
♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Det husker jeg ikke for det var i går.
♥ Hva vil du akkurat nå?
Bli frisk så jeg får gjort alt jeg skal.

5 nye å utfordre må jeg finne litt senere. The bathroom is calling!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin