Sider

13. mai 2009

En gammel drage får nytt liv!

Fant denne benken innerst i garasjen forrige uke. Jepp, det er som å dra på et mindre loppis i garasjen vår. Eller i kjellern for den saks skyld. Jeg har en samboer som for mange år siden var en rev på auksjoner og bruktmarked. Dette var før min tid desverre. Men han har en masse gamle og flotte møbler på kontoret, og hjemme selvsagt. Desverre er han helt uenig med at gamle brune møbler blir finere med litt maling. Så nå snik-maler jeg dragen ute på lageret mitt, for den sto jo bare innerst i garasjen likevel! Hi hi hi! Setet trekker jeg om med lin tenkte jeg, naturfarget. Og den skal få stå på soverommet, ved fotenden av sengen. Jeg syns den var litt kul jeg! Holdt på å glemme å ta bilder av hvordan den så ut, så jeg har allerede grunnet den ene siden som dere ser. Klikk på bildene for å se de større!










5 kommentarer:

Hobbyfrida sa...

Gleder meg til å se resultatet :)
(Jeg pleier også å snikmale bak ryggen til gubben ;))
Det er jo enklere å få tilgivelse enn tillatelse :)

Belin bloggen sa...

Hi hi! Ja, det er sant! :-)
Jeg må snik gjøre det meste her faktisk, ettersom vi er ganske uenig i alt som har med interiør å gjøre.

Jeg skal legge ut bilder så fort dragen er ferdig. Male resten i morgen, og deretter sette på nytt trekk.

Brocante sa...

Så flott - den kommer til å bli knallfin!

aase sa...

Krakken blir rålekker, men jeg hadde også kviet meg for å male den der!! Selv om jeg også maler mye!! All verdi for ting blir jo borte med våres galskap,men slik er det jo. Det er verre når man gjør det med gamle arvede ting synes jeg, enn det man har kjøpt på loppis!!

Hytta de er bare rålekker og den utsikten da......utrolig!!

Ha en flott helg!!

Lenemora sa...

Hei!

Har aldri besøkt deg før, men her var det koselig!
Også så utrolig fin benk du hadde funnet innerst i garasjen!!

Lykke til med prosjektet og mannens reaksjoner.....

Tror jeg vil følge deg, klem fra Lenemora

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin