Sider

5. des. 2008

Snø, helg og bruktkjøp!

Jeg sier bare JIPPI! Endelig snø i Oslo! Håper det blir liggende leeenge!
Det er bare så mye bedre med hvit vinter, enn brun slaps og mørkt hele døgnet. Snøen lyser opp, og det blir så mye triviligere med en gang. Og pent! Og så kan vi ake! Det er moro det!
I tillegg er det fredag, og det gjør faktisk ikke saken så mye verre.
Her lukter det herlig hvitløk. I ovnen står en stor form med koteletter og masse grønnsaker og godgjør seg i tomater, olje og rødvin. Veldig godt på en snøværskveld!

I går var jeg i Ås med en god venninne på en veldig bra brukthandel. Vi reiste ned for å bare titte litt. Men endte opp med masse fine kjøp! Vi kjøpte et flott, gammelt skap og en kommode sammen. Og dette blir da vårt første prosjekt. Dette skal pusses opp, og selges via butikken. Hvis ikke Siri forelsker enda mer i skapet når det er ferdig og beholder det selv.
Jeg fikk også tak i en gammel, nydelig vekt i jern. Den er så fin at den har fått hedersplass på kjøkkenbenken.







Jeg fant også en gammel, liten trekasse. Litt usikker på hva den er blitt brukt til, men det var også noe jeg måtte ha. Tenkte jeg skulle ha små julestjerner oppi den.





Fant en liten vekt til, som ligger oppi boksen på bildet. Den går nok på hytta. Veldig fin den også.
Fikk ikke tatt bilder av skapet og kommoden, hadde nemlig ikke med kamera. Det skal jeg huske på neste gang jeg er på skattejakt.
Det var hvertfall utrolig mye fint der ute. Så det kan anbefales!
Gleder meg til å begynne å pusse på møblene, se hvordan det blir seendes ut. Det er alltid spennende!

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin