Sider

1. des. 2008

Kalender og hobbykveld

Mitt første innlegg i ny blogg!

I dag har jeg vært på Panduro og svidd av litt penger...
Det er så vanvittig mye fint nå som det er jul, så jeg blir nesten helt dårlig.
Den som hadde vært rik!
Meeeen, jeg fikk da kjøpt noe moro! Som hvit leire, lufttørkende. Tenkte jeg skulle få ungene til å lage noe fin juletrepynt. Selv har jeg tenkt å lage småpynt til pakkene jeg sender fra butikken. Det er så kos å pakke inn pakker, at alle kundene min nå får skikkelig jålete ordre. En gave fra deg selv, til deg selv! Koselig!

Lillegutt gleder seg veldig til Blåfjell i dag, og det gjør faktisk jeg også. Det er den beste julekalenderen syns jeg. Selv er jeg oppvokst med Jul i Skomakergata, og det er selvsagt den aller beste. Men de sender den jo aldri lenger, så da er Blåfjell vinneren.
Vi skal lage høye sandwicher og kakao og kose oss foran TV'n. :-)

Vært en stressende dag egentlig. Vært å tatt mål til Jubileumsdrakten til Oslo, som jeg får i 30 års gave av mamma og pappa. Noe jeg ble veldig glad for. Hadde egentlig aldri trodd jeg skulle gå i bunad noen gang. For det koster jo skjorta. Så veldig glad for den! Blir veldig fin! Og faktisk kanskje allerede ferdig før jul.
Hektisk på jobben er det også, jeg jobber fulltid som teamleder i tillegg til butikken min. Så skal ikke klage på at jeg har lite å gjøre! He he! Men det er sånn jeg må ha det! Full fart!
I tillegg er det svært så store kontraster i forhold til butikken og hobbyen som er interiør og alt rundt det. Jeg jobber i IT bransjen og har gjort det i 10 år. Med software, hvor Microsoft er mitt felt. Så noen ganger går det litt rundt i hodet med englevinger og lysestaker, og lisenser, servere og regler. Men det er moro!

Skal legge ut noen bilder av kunstverkene våre senere. :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin