Sider

9. des. 2008

Digital fotografering

Jeg kjøpte meg et speilrefleks kamera for noen år siden. Og det er faktisk sørgelig å se et så fantastisk bra kamera, med en så talentløs eier.
Så jeg bestemte meg for å gjøre noe med saken, og bestilte denne boka her:

Det er visst den beste på markedet, og det kan du lese mer om her:
http://www.foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=38943
Boka er sikkert bra den, dersom man har tid til å faktisk sette seg ned å lese den.
Men nå er jeg nødt! Butikken trenger BRA bilder, og det er ikke alt som kommer fra leverandørene som er det. Og derfor må jeg belage meg på å ta masse bilder på egenhånd. Photoshop kan pga min grafiske bakgrunn, det er selve bilde problematikken som må løses her. Så nå er dere advart. Det vil nok bli en del bilder fremover.

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin