Sider

20. mars 2010

Produktanbefaling - L'Occitane

Jeg må bare komme med en anbefaling. Jeg har lenge brukt håndkremen til L'Occitane, og vært veldig fornøyd. Shea Butter er knall for de med tørr hud. Og jeg blir veldig tørr om vinteren.
Når jeg var i Paris kjøpte jeg også en hudkrem fra dette merket, fra Shea Butter serien deres. Og den er helt fantastisk til min tørre vinterhud. Og den lukter godt (det er nemlig også viktig)! Og den er ganske fet, noe jeg trenger.

Men nå når jeg var i Brussel, utvidet jeg enda litt til. Og er knall fornøyd! Jeg kjøpte en olje som man renser ansiktet og fjerner sminke med. Og det var prikken over i'en for meg hvertfall. Huden min har forandret seg bare på en uke. Babymyk og ser mye friskere ut. Så derfor fortjener L'Occitane et innlegg alene.
Shampo og balsam kjøpte jeg også. Mest fordi de ikke hadde noe annet på Gardermoen, så jeg tenkte why not! Og den kommer jeg til å fortsette med for å si det sånn. Lukter kjempe godt!! Og håret blir fint.

Hudkrem, veldig drøy. Bruker min hver kveld, og har gjort det siden desember. Fortsatt halve krukken igjen. Jeg har prøvd alt fra svindyre La Praire, Chanel, Estee Lauder etc og ender på denne som en klar favoritt.


Olje til å rense anskiktet med. Blir melkeaktig når den komme i kontakt med vann. Smøres ut i ansiktet først, deretter påføres vann og masseres ut. Skyll godt.





Shampo og balsam for tørt og behandlet hår! Lukter himmelsk! Med 5 essensielle oljer.



Prisene er helt ok! Og verdt hvert eneste øre. I tillegg ser alle produktene veldig lekre ut. Og det liker vi jo! :)
Alle bildene er hentet fra www.loccitane.no der finner dere også priser og alle de andre produktene de har. Pluss en oversikt over hvor du kan kjøpe.
Blir helt klar mer L'Occitane her. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for tipset...samtidig som det minner meg på at det trengs litt påfyll av ting i toalettskuffen nå mot våren:)

Ha en flott dag videre:)

Monica sa...

♥ hjertelig takk for tips!! Jeg iler inn til siden og skal sjekke det ut. Ønsker deg en nydelig søndagsmorgen ♥ klem monica

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin