Sider

7. mars 2010

Lue feberen herjer!

Det er mange som falt for OL-lua til svenskene. Og det er jo ikke så rart, for den er veldig fin.
Har sett de før også. Men nå fikk jeg lyst til å prøve selv. Junior har lue dilla, og ville veldig gjerne ha en sånn. Så han fikk velge farger selv, og gikk faktisk for knall rosa (!), sort og hvit. Han elsker farger, og er ikke redd for å prøve noe nytt! :-)
Og sånn ble den seendes ut:


Og så en til mor, litt andre farger.



Veldig dårlige bilder her men, mobilkamera er ikke det beste.

Min ble egentlig altfor trang syns jeg, så jeg må nok øke med noen masker neste gang. Men dette var enkle og fine luer å hekle. Fort går det også. Helker en lue på et par timer. Og de er skikkelig gode og varme. Jeg har bruk Eskimo garn på begge to, og nål 6,5.
Det er mange oppskrifter på den, men jeg fant den beste hos Jorid.

Da er det bare å sette i gang med neste! :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin