Sider

13. mars 2009

Oppdatering!

Denne uken har bare rast forbi meg, som alle andre uker. Tirsdag våknet jeg og var rett og slett helt død. Skikkelig dårlig form! Var litt for kjekk dagen etter og reiste på jobb, og måtte bare kaste inn håndkledet etter et par timer...
Så jeg har ligget rett ut noen dager her.

Så jeg må bare få beklage til de heldige vinnerene som enda ikke har fått noe premie i posten enda!!! Jeg har rett og slett ikke hatt sjans. Men NÅ er jeg frisk og rask igjen, og bøttevis med energi, så de blir levert på posten i morgen, da bør det ikke ta lang tid før det er fremme! :-)

Så noe veldig spennende nyheter er det ikke herfra akkurat nå egentlig. Annet enn at jeg er FERDIG MED TEPPET MITT!! O lykke!! Kan nesten ikke tro det. Bilder skal jeg selvsagt få lagt ut veldig snart.

Ellers kan jeg melde om at det kommer et nytt fraktsystem i butikken nå, som gjør at du som kunde ikke betaler mer enn du må, men faktisk akkurat det du skal! DET blir storveis!
Alle varer som er på lager må veies og legges inn i systemet, så jeg har en liten jobb foran meg.
Det som da skjer i kassen er at du selv kan velge hvilken måte (med posten) du vil ha det fraktet, og billigste alternativ. Systemet sjekker postnr ditt, vekten på varen og regner ut korrekt pris som kommer direkte fra posten sine satser.
Gleder meg til å se hvordan det blir seendes ut. :-)
I tillegg er det også mulig å handle uregistrert, enda et passord mindre å huske på. :) Slippe å logge seg inn. Det liker hvertfall jeg når jeg handler på nett. Enkelt og greit.

I kveld skal jeg ut å spise med jentegjengen, så da gjenstår det bare å ønske dere GOD HELG!! :-))

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin