Sider

23. jan. 2009

Travle dager!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet.
Influensa har inntatt Belin heimen, og det gjør at man ikke rekker så mye som man ønsker. I tillegg begynner jeg å hangle her selv! Æsj, håper jeg slipper unna.

Ukens tilbud er oppdatert i butikken.
Det er mye spennende på gang her nå. KUSMI Tea kommer, i tillegg fikk jeg en hendvendelse fra Jeanne D'Arc, så de er også på vei inn i butikken. Jeg var på gave og interiør messen i går. Og det er så mye fint!!
Fikk med meg kommende trender og farger for 2009. Og jenter, lilla er en av de store fargene i år! :-) Ref diskusjonen på norske interiørblogger. Det var vel egentlig ingen big secret. Gjenbruk og gammelt er in, og glade farger. Man skal våge mer!
Det var så mye fint der, at det nesten er umulig å få med seg alt. Så jeg vurderer å dra ut en dag til. Fikk snakket med noen spennende leverandører, så vi skal ikke se bort i fra at det dukker opp en del nytt fremover hos Belin. :-) Jeg gleder meg til å ta fatt på tingene!

Håper det står bra til med dere! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Linda!

Men huff og huff,har dokke og blitt sjuk!!Ja her i huset har 4 stk vore sjuk no,så da spørst det korleis det går med meg om eg slepp unna! Så langt så bra...BANK I BORDET !;))Å hjelpe meg for ei influense,dei har vore kjempe sjuk!
Ja eg vil så gjerne tru at det var MYKJE fint på messa ja:-)))Lilla...jau den skal eg takle,men personleg må eg sei at alle dei andre knallfargane kler IKKJE mitt hus:o)Gjennbruk...tja,tja..spørst korleis gjennbruk det er snakk om :-)
Men da blir det spennande å sjå kva valg du har tatt:-))Lykke til !
Hald deg frisk og rask no da!!

God helg til deg!

Klem frå,
-Randi N.Ott-

Marias skriblerier sa...

Utfordring til deg på bloggen min! :)

Randi sa...

Titt.Titt..


Her er eg,og der er du håper eg! :-)Her ser du meg eller litt av mitt på min blogg;))
No må du bli frisk!!
God bedring!!


Klem frå,
Randi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin