Sider

5. jan. 2009

Da var en laaang juleferie over!

Jeg ga meg selv pc forbud i jula, og det klarte jeg faktisk helt fint!
Når man jobber hele dagen med pc, OG på kvelden med nettbutikk, ja da kjenner man det i armen spesielt. Så det hjalp faktisk med litt fri.

Og da er det på tide å ønske alle som titter innom et riktig godt nyttår!!

Nytt år er alltid deilig syns jeg, da får man liksom startet litt på nytt igjen. Forsetter har jeg vel i grunn gitt opp. Ha ha! De er jo til for å brytes. Men jeg har hvertfall startet bra! Men litt trening og bedre vaner i matveien. Etter en jul med all den maten og ikke minst drikke (!), så er det greit å rense opp litt i kroppen. Så nå er det null alkohol og usunn mat en periode. Skal faktisk bli deilig.

Julen har gått stille for seg her i Belin heimen. Vi har i grunn ikke gjort noenting. Bare slappet av og sett masse tegnefilmer og andre filmer. Spist og kost oss. Denne jula har faktisk vært så slapp at vi ikke har tatt noen bilder!! Helt utrolig egentlig! Rett og slett glemt det! Sånn kan det gå!

Nå er det altså full fart igjen! Jeg satt i går kveld å gledet meg til å gå på jobb igjen. Normale rytmer og hverdag. Butikken må stables enda mer på de stakkars beina den fikk før jul! Og gleder meg til å bestille varer til vår og sommer. Har sett litt hos ulike leverandører, og det er mye fint som kommer. Vanskelig å plukke ut!!

Nå skal jeg fortsette å plukke vekk julen her hjemme. Vi tastes snart! :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin