Sider

10. des. 2008

Julepynt

Det er veldig mye fin julepynt i år! Det er det egentlig hvert eneste år når jeg tenker meg om. Jeg har egentlig vært ganske moderat når det kommer til pynting. Men alt er annerledes i år! Har sikkert mye med butikken å gjøre også. Men har definitivt mer julestemning dette året enn tidligere, hvorfor? Det aner jeg ikke. Men det er bare å nytes!

Denne fikk jeg inn forrige uke, klikk på bildene for å komme rett i butikken:

009

Utrolig søt!

Englevingene er også veldig populære! Nesten utsolgt alt!
Dessuten elsker jeg dette bildet, veldig bra!

5f20f6789d

Og disse søte hjertene i halm, fin som pynt på juletreet for eksempel.

Halm%20hjerte%20-%20side%20145b

Og hjertegirlander! Veldig fin påp treet, eller ned langs julegardinen!

961

Nå er det ikke lenge før jeg skal begynne å pynte litt hjemme asså! :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin