Sider

15. des. 2008

Jul i stugo

I dag har jeg pyntet litt jul. Frustrerende egentlig. Ettersom jeg har lyst til å pynte med så mye forskjellig. Og siden kjøkken er i bondefarger og stil, og spisestuen en helt annen, ja så blir jeg enda mer frustert. Ingen helhet. Men det kommer! Så i år blir det jul i flere farger. Det ble ganske trivelig likevel.

Jeg var på Plantasjen i stad, kjøpte litt blomster. Blant annet svibler, som jeg plasserte i den gamle esken jeg kjøpte på brukthandel for et par uker siden:

058

056

Den andre gamle vekten jeg kjøpte, også på brukthandel, fikk plass på benken sammen med en krone med lys i:

059

Spisebordet fikk roser:

052

Og kjøkkenvinduet fikk ranke med stjerner og klips, til julekort:

060

Så da er det jul i Belin heimen også, hvert fall litt! :-)

Krone telysholder og klips-ranke får du kjøpt i butikken!

1 kommentar:

Maliva`s verden sa...

Ja takk for hyggelig kommentar og link meg gjerne:)Ha en fortsatt go`tirsdag!
malivasverden

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin