Sider

9. des. 2008

Jeg venter inn nye varer hvert øyeblikk. De er nå hvertfall i riktig land om ikke annet!
Falt helt pladask for Petit Craupauds skjønne gamle tekster, som de har kovertert over på puter, duker og plakater. Virkelig fine! Håper det er noen kunder som liker dem også, ikke bare jeg. He he!
Bare se selv:



Jeg var å kjøpte hvit sofatrekk til sofaen på hytta i går. Siden det var så billig, så går det ann å ha hvit sofa. Hvertfall en liten stund. Og da tror jeg disse putene her kommer til å være skit lekre oppi! :-)
Jeg begynner å bli en smule, eller en stor smule, lei blått. Siden hytta ligger ved sjøen, og man ser den over alt, så var det maritime en naturlig del av innredningen. Og det kommer det fortsatt til å være, bare i kraftig mindre grad. Det har tatt litt av, ettersom også alle skal kjøpe maritim pynt til deg. Spesielt mamma. Jeg er veldig glad for det asså! Men nå kan annekset heller få en ny og fresh innredning, så får vi byttet på litt rett og slett. Det må til!
Her er noen bilder fra inne i hytta slik den står i dag:






Og et lite vår bilde:

Gleder meg veldig til å åpne hytta igjen. Den er årets høydepunkt. Pleier å gjøre det i april, da er det ikke så lenge før vannet blir skrudd på.
Verdens beste plass. Jeg bor der hele sommern!

Ingen kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin